Személyi szolgáltatások
Личне услуге - Фризер -
Трајање образовања: 3 године
Број ученика: 14
Једно од најатрактивнијих занимања данашњице јесте управо занимање фризера, јер њихова улога није само шишање већ комплетна анализа црта лица, тена, као и личности клијента са циљем да новом фризуром из њега извуче максимум.
- У току трогодишњег школовања ученици стичу стручно образовање базирано на савременим достигнућима науке, технологије и праксе. Осим са техникама и вештинама ученици се упознају са стиловима и естетским правилима креирања облика фризура.
- Од самог почетка ученици почињу са савладавањем наставног плана и програма пратећи актуелне модне трендове и технике у овој области.
Фризер пружа услуге усмерене на негу косе. Посао фризера укључује прање, шишање, естетско обликовање косе жена и мушкараца.
- Ако сте креативни, имате добру моћ опажања, пратите модне трендове онда овај посао може бити ВАШ ПОСАО ИЗ СНОВА!
- Уколико имате жеље и потребе за креативним и мануелним радом, на правом сте месту, јер бити фризер је један од најбољих мануелних заната који Вам пружа могућност да усавршите креативан и исплатив посао, у ком можете да употребите сав свој смисао за лепо, креативно и корисно и спојите их у једну целину.
- Ако желите да стекнете најбоље образовање у виду теоријске и практичне наставе, ми смо школа за вас.
Предмети по годинама
Општеобразовни предмети
| ПРЕДМЕТИ | ПРВА ГОДИНА | ДРУГА ГОДИНА | ТРЕЋА ГОДИНА |
|---|---|---|---|
| Српски језик и књижевност | 3 | 2 | 2 |
| Енглески језик | 2 | 2 | 1 |
| Физичко васпитање | 2 | 2 | 2 |
| Математика | 2 | 2 | 1 |
| Рачунарство и информатика | 2 | / | / |
| Историја | 2 | / | / |
| Хемија | 2 | / | / |
| Екологија и заштита животне средине | 1 | / | / |
| Ликовна култура | / | 1 | / |
| Географија | / | 1 | / |
| Социологија са правима грађана | / | 1 | / |
Стручни предмети
| ПРЕДМЕТИ | ПРВА ГОДИНА | ДРУГА ГОДИНА | ТРЕЋА ГОДИНА |
|---|---|---|---|
| Познавање препарата | 3 | 2 | / |
| Основе анатомије и физиологије | 2 | / | / |
| Хигијена | / | / | 2 |
| Прва помоћ | 2 | / | / |
| Психологија комуникације | / | 2 | / |
| Основе дерматологије | / | 2 | / |
| Естетско обликовање фризура | / | 2 | 1 |
| Практична настава са технологијом рада | 8 | 12 | 16 |
| Предузетништво | / | / | 2 |
Изборни предмети
| ПРЕДМЕТИ | ПРВА ГОДИНА | ДРУГА ГОДИНА | ТРЕЋА ГОДИНА |
|---|---|---|---|
| Грађанско васпитање / Верска настава | 1 | 1 | 1 |
| Изборни предмети према програму образовног профила | |||
| Музичка култура | / | 1 | 1 |
| Историја(одабране теме) | / | 1 | 1 |
| Изабрани спорт | / | / | 1 |
| Стручни: | |||
| Ревијалне фризуре | / | 1 | 1 |
| Такмичарске фризуре | / | 1 | 1 |
Личне услуге - Педикир - маникир -
Трајање образовања: 3 године
Број ученика: 14
Маникири и педикири се старају о томе да руке и стопала као и нокти добију потребну негу и да изгледају уредно, здраво и неговано.
- Руке и нокте већина људи примећује већ у првом контакту са другом особом, те се мора имати у виду да они много говоре о личности, старосној доби, животном стилу, па је стога важно да руке и нокти увек буду уредни и неговани.
- У току трогодишњег школовања ученици стичу стручно образовање базирано на савременим достигнућима науке, технологије и праксе.
- Ученици се упознају да овладају посупцима руковања прибором за рад, коришћење апарата и материјала.
- Педикир, маникир, депилација и надоградња ноктију су области које се уче у школи, а стручни предмети и практична настава омогућавају ученицима да након завршетка школовања буду оспособљени за самосталан рад у салонима. Правилна нега руку, ноктију и стопала је више од личне хигијене.
- Не треба заборавити да су руке најизложеније различитим спољним, механичким и хемијским утицајима, а да су стопала већим делом дана у обући, па је њихова нега и здравље изузетно важно.
Предмети по годинама
Општеобразовни предмети
| ПРЕДМЕТИ | ПРВА ГОДИНА | ДРУГА ГОДИНА | ТРЕЋА ГОДИНА |
|---|---|---|---|
| Српски језик и књижевност | 3 | 2 | 2 |
| Енглески језик | 2 | 2 | 1 |
| Физичко васпитање | 2 | 2 | 2 |
| Математика | 2 | 2 | 1 |
| Рачунарство и информатика | 2 | / | / |
| Историја | 2 | / | / |
| Хемија | 2 | / | / |
| Екологија и заштита животне средине | 1 | / | / |
| Ликовна култура | / | 1 | / |
| Географија | / | 1 | / |
| Социологија са правима грађана | / | 1 | / |
Стручни предмети
| ПРЕДМЕТИ | ПРВА ГОДИНА | ДРУГА ГОДИНА | ТРЕЋА ГОДИНА |
|---|---|---|---|
| Познавање препарата | 3 | 2 | / |
| Основе анатомије и физиологије | 2 | / | / |
| Хигијена | 2 | / | / |
| Прва помоћ | 2 | / | / |
| Психологија комуникације | / | 2 | / |
| Основе дерматологије | / | / | 2 |
| Естетско педикирско и маникирство обликовање | / | 2 | 1 |
| Практична настава | 6 | 12 | 18 |
| Предузетништво | / | / | 2 |
Изборни предмети
| ПРЕДМЕТИ | ПРВА ГОДИНА | ДРУГА ГОДИНА | ТРЕЋА ГОДИНА |
|---|---|---|---|
| Грађанско васпитање / Верска настава | 1 | 1 | 1 |
| Изборни предмети према програму образовног профила | |||
| Музичка култура | / | 1 | 1 |
| Историја(одабране теме) | / | 1 | 1 |
| Изабрани спорт | / | / | 1 |
| Стручни: | |||
| Маникир за специјалне прилике | / | 1 | 1 |
| Медицински педикир | / | 1 | 1 |
